By Bohed

ÄLSKAR JABADABADO

Åh, jag vill ha så mycket från JaBaDaBaDo! Tycker dom har så mycket fint till barnrummen. Jollyroom har just nu ett erbjudande med 10% rabatt i hela webshopen (knappt så det räknas som rabatt i mina ögon, tycker det var ganska snålt faktiskt, men man får väl ta det som erbjuds antar jag, haha) och jag funderar på att klicka hem ett par saker…. får se om jag slår till, för vi BEHÖVER ju egentligen ingenting… Men fint är det!

Ange koden WEEK3ND10 i kassan för att få rabatten. Erbjudandet gäller tom måndag 18/3 kl 24.00

jabadabado-wanties

Något jag förresten stör mig på när det gäller Jollyroom, är att varorna bara verkar ligga i varukorgen en begränsad tid! När man kikat runt en stund har en del varor försvunnit ur varukorgen och så måste man söka igen som igen och klicka dit dom! Och på den stunden kan något annat ha hunnit försvinna. Otroligt störande som sagt…

Skapa en blogg på Vimedbarn.se du också, klicka här! Och du har väl inte missat topplistorna, klicka här!
Kommentarer

Lämna ett svar

Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.
  1. Viktoria

    Jag måste försvara dem, med min erfarenhet av att jobba med e-handel. Oftast kan inte webbshopparna ha funktionen att varan dras från lager förän beställningen och betalningen är genomförd, då allt för många klickar runt, lägger prylar i varukorgen och sedan inte genomför beställningen. Då finns risken att saker ligger ”bokade” i någons varukorg en hel dag och aldrig blir köpta – då kanske det missas försäljning av personen som verkligen vill köpa den, men som upplever varan som slut.

    Vissa webbshoppar har dock så att varan dras från lagersaldot redan när de läggs i kundkorgen, men då ligger de oftast bara där en begränsad tid, just för att inte gå miste om ev försäljning om personen har sju-åtta grejer i korgen utan att gå till kassan och betala. Jag menar, vi har väl alla någongång lagt en drömbeställning från Nelly i kundkorgen, men inte gått till kassan utan bara låtit den ligga där..? 😉

    Sedan kan de ha funktionen att om det bara finns en av vara X i lager, men tre personen lagt den i varukorgen, att den försvinner ur varukorgen för de övriga när första personen genomfört beställning och betalning och den således är slut i lager! 🙂

    1. Johanna

      Oj, jisses vilka alternativ! Men jag har bara upplevt detta på Jollyroom, på andra ställen ligger allt kvar tills jag hunnit kika klart och går till kassan. Ibland kan det dock stå där då att varan tagit slut, men det gör mig mindre, för då behöver jag inte leta upp den igen. Det är det som stör mig, att jag måste leta upp grejerna igen! Det stör mig mindre om det hunnit ta slut när jag väl kommer till kassan och ska betala 🙂

stats